Lähetä
e-kortti
ETUSIVU VANHEMMILLE LAPSILLE KOTI & KEITTIÖ E-KORTIT

PERHEKERHO KESKUSTELUT - PARISUHDE


| Vastaa viestiin | PARISUHDE |

Auer on ehkä syytön ja tässä faktat

Peter Pan - 04.10.2009 - 16:49

Tässä muutama fakta jotka puhuvat Auerin syyttömyydestä:
1. Kengät! Minne kengät katosivat niin ettei niitä löytynyt enää koskaan. Varmaan kaikki paikat tutkittiin aika perusteellisesti ja kenkiä ei koskaan löytynyt. Vaikka Auer olisi vienyt kengät kilometrienkin päähän, niin todennäköisesti ne olisivat löytyneet jossain vaiheessa. 2. Rikkoutunut ikkuna! Jos lasi hajosi sisältäpäin, niin on täytynyt löytyä sellaisia lasinsiruesiintymiä, jotka on mahdollista syntyä vain jos lasi hajoaa sisältäpäin. Poliisi kuitenkin aluksi tutki murhaa talon ulkopuolelta tulevan henkilön taholta. 3. Ääninauha! Ääninauhalta ei kuulunut perheen ulkopuolisia ääniä, mutta se ei ole mikään tae että murhaaja ei olisi voinut olla talossa. Tehkää koe kaverinne kanssa. Menkää huoneeseen kahdestaan ja vain toinen mölisee ja toinen on hiljaa ja tehkää nauhoite. Nauhalta kuuluisi vain tämän yhden mölisijän ääni vaikka huoneessa olisi kaksi henkilöä. 4. Auerin tunnustus! Auer ei kai varsinaisesti ole tunnustanut tekoa, vaan pitää poliisin teorioiden mukaan mahdollisena, että hän on ne tehnyt. Mielestäni Auer ei siis varsinaisesti ota kantaa onko hän tehnyt teon vai ei, vaan jättää sen tuomioistuimen päätettäväksi. Itse henkilökohtaisesti uskon, että Auer tullaan vapauttamaan, sillä liian moni seikkaa puhuu hänen syyttömyydestään.


VASTAUKSET:


joopa - 04.10.2009 - 17:00

joo.aivan mielenvikaisen oloinen se on kuvassa.


Hotmama - 04.10.2009 - 17:23

Niin tai näin polskit sössiny aika paljon tota rikostutkintaa..Omituinen koko tapaus..


... - 04.10.2009 - 18:19

1. eiköhän 3 vuodessa olisi ne kengät vienyt vaikka amerikkaan jos haluaa.
2. kaipa sen lasin on voinut rikkoa ihan m istä vain se akka itekkin ja juosta sisälle tjms.
3. harvoin tappaja on hiljaa jos on tappamaan tullut kun joku soittaa puhelimella. ei kai se siinä miettinyt että olempa hiljaa ja jatkan tappoa kohta kun puhelu loppuu....
4. mitä sitten myötäilee jos ei ole tehnyt. en ainakaan myöntäisi jos en olisi oikeasti ketään tappanut.


Tuskin - 04.10.2009 - 19:43

nainen itse tunnustaisi ellei olisi sitä tehnyt...! Nainen tunnusti (?)??
Ja jos kerran on kovasti etsitty syyllistä ulkomaailmasta, kyllä luulisi että jo sellainen olisi löytynyt! Miten muuten KUKAAN ulkopuolinen "läheinen" henkilö olisi päässyt karkuun niin hyvin, että kukaan ei häntä olisi murhaajan tuntomerkein naisen sanoista tunnistanut ?? Murhaajallahan alunperinkin sanottiin olevan varmasti läheinen suhde kyseiseen uhriin.


Peter Pan - 04.10.2009 - 19:47

1. eiköhän 3 vuodessa olisi ne kengät vienyt vaikka amerikkaan jos haluaa.

Auer on lähtenyt poliisin matkaan heti kun ne ovat tulleet asunnolle kuusi minuuttia hätäpuhelun jälkeen. Eli minne Auer vei kuudessa minuutissa kengät ettei niitä vieläkään löytynyt?

2. kaipa sen lasin on voinut rikkoa ihan m istä vain se akka itekkin ja juosta sisälle tjms.

Tuskinpa Auer tai Lahti on piipahtanut kesken puukkohipan välillä ulos rikkomaan ikkunan.

3. harvoin tappaja on hiljaa jos on tappamaan tullut kun joku soittaa puhelimella. ei kai se siinä miettinyt että olempa hiljaa ja jatkan tappoa kohta kun puhelu loppuu....

Eihän murhaajan tarvinnut puhua talossa. Veitsen heilutus tuskin kuuluu nauhalle.

4. mitä sitten myötäilee jos ei ole tehnyt. en ainakaan myöntäisi jos en olisi oikeasti ketään tappanut.

Myötäilee, koska tietää sen, että mitä nopeammin asiaa päästään käsittelemään niin myös sitä nopeammin mahdollinen syyttömyys todetaan.


Jos - 04.10.2009 - 21:30

lapsi 9-vee, on nähnyt osittain tapahtumat ja puhunut hätäkeskukselle, miten se ei ole sanonut et äiti tappaa isää... Vai onko äiti sanonu ennen luurin antoa lapselle, et älä kerro niille et äiti tappaa iskän tässä..
Miten lapsi on voinut pitää kaiken sisällään 3 vuotta jos on nähnyt osittain tapahtumat? Luulisi et olis kuitenkin jotain terapiaa saanut, missä olis ehkä asiasta kertonut.
Olisko äidillä ollut joku avustaja, minkä lapsi olisi nähnyt....Tai äiti on tosi hyvin aivopessyt lapsensa.


lapsihan - 05.10.2009 - 09:50

on ollut täysin eri huoneessa kun tämä nainen on mennyt tappamaan miehensä. Lapsi ei ole nähnyt kyseistä tapahtumaa.


m - 05.10.2009 - 09:57

1. Entä jos ne oli vaikka poliisin kengät? Ei olis ensimmäinen kerta, kun rikospaikka sotkeutuu.
2. Nehän tappeli tuntikausia ennen tappoa. On siinä ehditty ovia paiskoa useaan otteeseen.
3. Veitsen heilutus ei kuuluisi, mutta uhrin reagointi aivan varmasti. Niin kuin kuuluukin. Valitettavasti vain juuri sillä hetkellä, kuin äiti poistuu puhelimesta.


hmmm - 05.10.2009 - 10:26

1) Ne olivat uhrin kengät. Tuskin tuntematon henkilö on niitä varastanut ja vienyt mukanaan, poliisikoirat olisivat takuulla jäljittäneet hajun perusteella. Huom! Kengät olivat veriset! Uskon, että AA on piilottanut ne. Lähes kolme vuotta on ollut aikaa hävittää ne.

2) Mistä tiedät, ettei uhri tai AA käynyt välillä ulkona/heitetty ulos ja tunkeutunut väkisin sisään, jolloin lasi on mennyt rikki. Ei siihen mitään ulkopuolisia tunkeutujia tarvitse!

3) Ääninauhalta olisi varmasti kuulunut ainakin surmaajan poistuminen rikkinäisestä lasiovesta. Tuskin ihan äänetön poistuminen on mahdollista, kun 180 senttinen vatsakas surmaaja kapusi ulos melko ylhäällä olevasta rikkonaisesta lasista.

4) Eihän lapsi välttämättä nähnytkään itse surmaa. Näki vanhempiensa ottavan rajusti yhteen illan/yön aikana ja kuuli lopulta isänsä kuolevan. Mutta ei havainnut kenenkään ulkopuolisen tunkeutuvan taloon. Eiköhän lapsi olisi sen huomannut, vai luuletko, että tuo ulkopuolinen olisi pysytellyt koko ajan lapselta näkymättömissä ja täysin hiljaa?


juup - 05.10.2009 - 11:28

1. En usko, että poliisi ensimmäisenä etsi ympäristöstä kenkiä, joista jäljet olivat, sillä alkuun oli varmasti oletuksena, että kengät olivat surmaajan, joka oli poistunut talosta kengät jaloissaan. Myöhemmin kengät on voitu esim. polttaa.

2. Ihmettelin hirveästi, kun näin valokuvia surmapaikalta, että miten ulkoapäin rikotun ikkunan sirpaleet ovat ulkona kuistin lattialla! Jos ikkuna olisi rikottu ulkoapäin, luulisi suurimman osan lasisiruista lentäneen takkahuoneeseen.

3. Parannellulta nauhaltahan on kuulunut ensin vain uhrin vaikerointia ja epäillyn annettua puhelimen lapselleen on alkanut kuulua ääniä, jotka on todettu tulevan surman viimeistelystä. Jos surmaaja olisi ollut ulkopuolinen, hän tuskin olisi kohteliaasti odottanut puhelun loppumista ja sitten vasta jatkanut tappamista.

4. Lapsi oli ensimmäisessä kuulustelussa sanonut, ettei nähnyt ketään ulkopuolista talossa tapahtumahetkellä, mutta toisessa kuulemisessa olikin (todennäköisesti äitinsä pyynnöstä) muistanut, että vieras setähän sieltä talosta lähtikin.

Eräällä keskustelupalstalla on viesti, joka on kirjoitettu 5.1.2007. Siinä sanotaan, että murha selviää perheriidan kautta, mutta aikaa menee vielä. Uskon, että kirjoittaja on tiennyt, mitä kirjoittaa.


Peter Pan - 05.10.2009 - 17:58

Täsmennystä kenkiin. Ei Auerilla ole ollut aikaa piilottaa kenkiä kolmea vuotta. Hänellä oli aikaa piilottaa kengät kuusi minuuttia. Kun poliisit tulivat noin kuusi minuuttia hätäpuhelun jälkeen, niin Auer lähti talosta heidän mukaansa. Tämän jälkeen poliisi on luonnollisesti tutkinut koko talon ja lähiympäristön perusteellisesti. Kenkiä ei ole löytynyt tähän päivään mennessä. Minnekkä sinä piilottaisit kengät kuudessa minuutissa olettaen, että aikaa menee myös kulkemiseen piilopaikkaan ja sieltä takaisin talolle?


Just joo - 05.10.2009 - 18:01

Anneli on telkien takana, mikä on sille ihan oikein. Peter Pan, olet naivi.
Kengät ehtii kuudessa minuutissa jemmata vaikka mihin. Heittää vaikka katukaivon viemäriin tms.jemmata ne tai polttaa.


Peter Pan - 05.10.2009 - 18:51

Ja sinä Just joo olet auktoriteettien vietävissä oleva pässi ilman omia näkemyksiä. Varmaan joulukuun pakkasissa ja lumissa kengät viedään kuudessa minuutissa viemäriin tai poltetaan...


kuulkaas - 05.10.2009 - 19:18

se muija tunnusti teon ihan ite!! miks tunnustais rikoksen jos ei ole sitä tehnyt!?


kuulkaas - 05.10.2009 - 19:20

Peter Pan..sä olet v***n ääliö. meeppä ottamaan lisää noista tutkimuksista ja faktoista selvää..ja tuu sitte uudestaan selittää kuka on syyllinen ja kuka ei.


ja - 05.10.2009 - 21:07

Auerhan muistaa kaikki siihen asti kunnes sai itse veitsestä. Sen hän on myöntänyt kuulusteluissa. Siitä eteenpäin muistikuvat ovat hävinneet.


Peter Pan - 05.10.2009 - 21:23

Ja sinä "kuulkaas" et osaa ajatella itse vaan pidät totuutena mitä muut sanovat.


Epäilevä - 05.10.2009 - 21:44

Verinäyte josta dna tutkittiin on aivan selvä todiste, että kolmas osapuoli on.


Juice - 06.10.2009 - 09:57

Joo, mua pikkusen mietityttää tämä muistamattomuus. Teon jälkeen hän muisti hyvin, miten tapahtumat etenivät. Hän muisti tarkasti minkä näköinen surmaaja oli, kävi jopa tunnistamassa tämän myöhemmin. Hän muisti, miten tämä mies oli tunkeutunut asuntoon jne.
Riitaa hän ei silloin muistanut, ei ainakaan puhunut siitä mitään, vaan antoi ymmärtää että nukuttiin kaikessa rauhass ja yht'äkkiä naamiomies tunkeutui asuntoon.

Ja nyt hän muistaa vain sen, että ensin riideltiin ja sitten tuli jostain puukonisku ja siihen loppuu muistikuvat.

Sanonpa että ei oikein mene läpi...


hohhohhoooo - 06.10.2009 - 10:07

Yksi iso vitsi koko akka! Muistaa, ei muista, muistaa, ei muista...


juup - 06.10.2009 - 10:48

Juice, olen samaa mieltä kanssasi Olihan AA käskenyt tyttärensäkin kertoa poliisille, että "vieras setä lähti talosta".

Toisaalta: AA tunnusti ensin kuulusteluissa murhanneensa miehensä, mutta kun asianajaja kävi hänen luonaan torstaina, ei sen jälkeen muistanutkaan yhtäkkiä mitään. Tuohan on tosi vanha kikka yrittää pienentää tuomiota.

Kengät nyt on helppo piilottaa vaikka hiekkalaatikkoon, mutta miksi poliisi olisi niitä edes etsinyt intensiivisesti, sillä heillähän oli olettamus, että kengät ovat surmaajan jalassa ja surmaaja tipotiessään?


AA on syytön - 06.10.2009 - 13:49

ja lehmät lentää...


Peter Pan - 06.10.2009 - 18:17

"juup kirjoittaa"

"Kengät nyt on helppo piilottaa vaikka hiekkalaatikkoon, mutta miksi poliisi olisi niitä edes etsinyt intensiivisesti, sillä heillähän oli olettamus, että kengät ovat surmaajan jalassa ja surmaaja tipotiessään?"

Totta. Mutta kun poliisien täytyy tutkia millimetri millimetriltä kaikki mahdolliset todisteet ulkopuolisesta tekijästä, niin nämä kengät olisivat löytyneet vahingossa vaikka itse kenkiä ei aktiivisesti etsisikään.


juice - 06.10.2009 - 18:46

"Mammadieetti syystauolla
Uusia ilmoittautumisia otetaan vastaan
taas myöhemmin tänä vuonna."

Tuleekohan vähän pitempi tauko?


Ansku - 07.10.2009 - 01:01

Äänimaisema ja akustinen kommunikaatio kertoo kaiken - myös puukon heilutuksen ilman heiluttajan ääntä - äänimaisema on rikkumaton.

 

VASTAA VIESTIIN

Lähettäjän nimi:

Viesti:

  


| Etusivu | Vanhemmille | Lapsille | Koti & ruoka | E-kortit | Info | Palaute|